JAKOŚĆ W klasycznym rozumieniu (sięgającym Stagiryty), jakości się przenikają; w naturalny sposób, jedna przechodzi w drugą: wesołe → smutne; skupione → rozproszone;…
ONTYCZNY To wszystko, co wydarza się (i na ile się wydarza) między usługodawcą a usługobiorcą. TEMPORALNY Usługa wydarza się w…
Nihil humani… nic, co ludzkie nie powinno mi być obce ! A jednak… A jednak, przez całe lata miotałem się…
Stało się czymś niemal oczywistym, że w naukach ekonomicznych odrębność usług wyprowadza się przez odniesienie ich do procesu produkcji. Produkcja…
Natura horret vacuum. Natura nie znosi próżni – mawiali starożytni mędrcy. Dosłownie, wystarczy kropla wody i promień słońca, by pojawiło…
Motto „Zagłębienie wypalone w naszym otoczeniu przez genialne dzieło, jest dobrym miejscem, aby wstawić tam też nasze małe światełko.” Franz…
W usługach dialog, rozmowa ( vide artykuł „ Komunikacja i jej dysfunkcje”) są nie tylko wstępnym, ale wręcz nieodzownymi warunkiem…
Skoro w/na tym blogu oblikowałem artykuł zatytułowany: „Metafizyka usług”, zatem ryzyko ośmieszenia się, by nie powiedzieć – skompromitowania, jako naukowiec,…
Nie wątpię, że dla niektórych czytelników, zwłaszcza tych, którzy przypadkowo trafili na mój tekst, powyższy tytuł będzie szokujący. Natomiast ci,…
Uwaga Trój/szczeblowa struktura „ Piramidy usług” jest odwzorowaniem trzech poziomów intensywności relacji, w jakie wchodzą usługodawca i usługobiorca: /a/ poziom…